شناسه خبر : 109377
جمعه 03 فروردين 1403 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از تیزر فیلم سینمایی «آسمان غرب»/فیلم

فاتح قله‌های آسمان از راه رسید

تیزر رسمی فیلم سینمایی «آسمان غرب» همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش دفاع‌پرس، با گذشت دو روز از آغاز اکران فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب‌‌ والی‌نژاد، از آنونس رسمی آن رونمایی به عمل آمد.

این فیلم که از چهارشنبه اول فروردین ١۴٠٣ با شعار «برای مردمت بجنگ!» به چرخه اکران نوروزی اضافه شده است، تنها در دو روز نخست اکران توانسته علیرغم سانس و سالن‌های محدود با استقبال تماشاگران به فروشی بیش از ٣۵٠ میلیون تومان دست یابد.

«آسمان غرب» پس از سال‌ها در سینمای ایران در قالب یک اکشن جنگی- هوایی، روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روزهای نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد.

میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، نادر فلاح، آرمین رحیمیان، کریم امینی، روح الله زمانی، راهله لطفی، محمدرضا صولتی، پیام اینالوئی، یوسف فروتن، احسان عباسی، صفرمحمدی، کیوان آزاد، مهران میرزایی، احسان صاحب الزمانی، وحید عبدالمجیدی، رامین قربانی، مجتبی واشیان، پرهام غلاملو، سمیه مهری، نیوشا علیپور، امیرحسین شام بیاتی، توران یاقوتی و باحضور افتخاری تورج الوند و نسیم ادبی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

رونمایی از تیزر فیلم سینمایی «آسمان غرب»/ فاتح قله‌های آسمان از راه رسید

این اکشن هوایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران است که نامزد ۶ سیمرغ و برنده ٣ سیمرغ بلورین ازجمله جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی در جشنواره فیلم فجر شده است.

ساخت این آنونس را امید میرزایی برعهده داشته و پخش این فیلم برعهده موسسه بهمن سبز است.

انتهای پیام/

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi